ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد+جزییات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم شیرخشک‌های محتوی هروئین از سوی پلیس کشف شد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه دستگیری سارقی در مشهد که در مبل مخفی شده بود چه کنیم تا فرزندانی ولخرج تربیت نکنیم؟ اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره هجوم حشره سِنَک به مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاکید وزیر جدید آموزش و پرورش بر پرهیز از نگرش های سیاسی در حوزه تعلیم و تربیت بروز اسهال خونی در افراد، اختلالی جدی است که باید توسط پزشک بررسی شود توزیع ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی در روز اربعین حسینی (یکشنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۳) کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجربه‌فوت زائران اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته | ۲۰ فوتی و ۱۵۵ مصدوم ارسال شیوه‌نامه نقل و انتقال اضطراری برون‌استانی فرهنگیان نظارت ۲۲۴ تیم دامپزشکی خراسان‌رضوی بر ذبح دام در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ هیچ مدیری حق ندارد از ثبت‌ نام دانش‌آموزان ضعیف در مدارس دولتی خودداری کند کنکوری‌ها تا چه تاریخی برای انصراف از دانشگاه فرهنگیان فرصت دارند؟ ثبت نام ۸۸ درصدی دانش‌آموزان در مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اسب‌بازی عصر وایکینگ‌ها در ایسلند کشف شد جزئیات خدمات حاصل از استقرار سامانه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی اعلام شد
سرخط خبرها

تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد تا دهه فجر | تاثیر کمبود پرواز‌ها در کاهش میزان اشغال هتل‌ها

  • کد خبر: ۱۹۶۴۸۴
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد تا دهه فجر | تاثیر کمبود پرواز‌ها در کاهش میزان اشغال هتل‌ها
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت اشغال هتل‌های مشهد عنوان کرد: ورود مسافر به خراسان رضوی پس از دهه صفر و فصل تابستان مدتی افت شدیدی داشته است، در حال حاضر نیز ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد حدود ۴۰ درصد است.

وی افزود: هنوز با کمبود پرواز مواجه هستیم و مشکلات آن حل نشده است. پرواز زیادی به مشهد صورت نمی‌گیرد، هرچند افزایش قیمت پرواز‌ها در کاهش درصد اشغال هتل‌ها نیز تاثیرگذار بوده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: پرواز‌ها بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد افت داشته است. این کمبود پرواز کاملاً مشهود است، چراکه وقتی به فرودگاه مراجعه می‌کنید متوجه خلوتی فرودگاه نسبت به گذشته می‌شوید.

مادرشاهیان بیان کرد: زائران زیادی داریم که می‌خواهند به مشهد سفر کنند، اما با مشکل کمبود پرواز روبه‌رو هستند.

وی گفت: در حال حاضر هتل‌های خراسان رضوی تا دهه فجر امسال با ۳۰ درصد تخفیف آمادگی پذیرش از زائران را دارند، در حالیکه نرخ هتل‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ هنوز افزایش قیمت نداشته‌اند. این ۳۰درصد تخفیف روی نرخ سال ۱۴۰۱ حساب می‌شود.

مادرشاهیان خاطرنشان کرد: استاندار خراسان رضوی پیگیر افزایش پرواز‌ها و سفر‌های ریلی و اتوبوسی به مشهد است تا بتوانیم زائران را به صورت گروهی وارد مشهد کنیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم زائران را به صورت کاروانی همانند سفر‌های عمره و عتبات و با بسته‌های ارزان‌قیمت وارد مشهد کنیم. تمام تلاش ما این است که سفر‌های زیارتی ارزان‌قیمتی برای زائران فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->